sobota, 29 października 2016

Nowy post na nowym blogu

Czy Ty też narzekasz na zmianę czasu? Jeśli masz tego dość i szukasz jakiejś pozytywnej strony tego ciągłego przestawiania - ten wpis jest dla ciebie. Szczególnie jeśli masz przy okazji bardzo ambitne plany na najbliższe poranki.


http://www.landoflaces.com/zmiana-czasu-na-zimowy/

Klik na obrazek - to tam jest właściwy wpis o zmianie czasu :-)

Ten wpis ukazuje się tutaj - na tym starym, niemal zamkniętym blogu - ponieważ przeniosłam się w nowe miejsce. Tym razem tak jak chciałam od początku. Na początku tego bloga, prawie dwa lata temu, pisałam o moich marzeniach o własnym miejscu w sieci.
Tak, zrobiłam kurs obsługi Wordpress.
Tak, założyłam blog na własnym hostingu i domenie, bez blogspotowych końcówek
I mam zamiar zamknąć ten blog dla osób z zewnątrz. Poprzednia wersja - rozbicie na dwa blogi, stary i nowy (a teraz już na trzy) - nie była dobrym pomysłem.
Dlatego w najbliższym czasie będę tu publikować zapowiedzi swoich postów na moim właściwym blogu - żeby dotrzeć do tych wszystkich, którzy wciąż mają mój blog w blogrollach, żeby mogli usunąć oba moje stare blogi i zacząć obserwować ten właściwy :-) Do czego oczywiście serdecznie zapraszam.

Zapraszam więc oficjalnie na mój blog:

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...