czwartek, 8 października 2015

Małe czarne i małe białe kolczyki frywolitkowe

Nadszedł czas na kolczyki. Kontynuacja mojej serii "filigran" w drobnej i delikatnej odsłonie. Kolczyki frywolitkowe z czarnej nitki, z czarnymi koralikami istnieją w dwóch wersjach:
Frywolitka ażurowa i lekka


oraz frywolitka bogata, obszyta dodatkowo fasetowanymi koralikami


A tutaj jeszcze białe, ślubne kolczyki frywolitkowe w delikatnej wersji.


To kolejny wzór kolczyków frywolitkowych - 4 z planowanych 25


Na koniec ogłaszam, że przypisałam sobie ;-) ten blog na Bloglovin, więc zapraszam do jego polubienia

Follow my blog with Bloglovin

18 komentarzy:

  1. Śliczne! Podziwiam Cię, że umiesz tak ładnie i precyzyjnie robić frywolitki. Ja próbowałam się nauczyć i nie wyszło, przynajmniej na razie. Nie wiem o co chodzi z tym Blogovin, ale zaraz się dowiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, cieszę się że zainspirowałam tą techniczną końcówką postu do poszerzenia swojej wiedzy ;-)

      Usuń
  2. Very playful earrings :-) Nice job !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne. Chyba czarne bardziej mnie zachwycają.
    Nie ogarniam niestety wiekszości internetowych grup i zjawisk, tak że niestety..., ale może kiedyś dojrzeję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dopiero powolutku zaczynam dojrzewać i ogarniać. Pojedynczo i z oporami. Podesłałam ci link do twojego bloga na bloglovin - już tam jesteś w pewnym sensie ;-)

      Usuń
  4. Piękne kolczyki! Ale tu się pozmieniało od ostatniego razu. Rewelacyjne zmiany! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jestem w trakcie odwyku od miniaturowej czcionki i czarnego tła, które miałam przez lata i bardzo się przyzwyczaiłam. A ostatnio zastanawiam się nad responsywnym szablonem, więc pewnie będą dalsze zmiany. W każdym razie cieszę się, że póki co się podoba! Miód na moje serce!

      Usuń
  5. Piękne kolczyki, pomimo, że lubię czarny kolor, tym razem urzekły mnie te białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Białe chyba mają najlepsze zdjęcie ;-) Zresztą na tle ciemnych włosów fajnie by wyglądały jasne, więc to świetny wybór!

      Usuń
  6. REWELACJA Ja wciąż zachwycam się frywolitką, muszę kiedyś spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, zachęcam! Nie ma co odkładać :-)

      Usuń
  7. Niby wzór ten sam, a każde wyszły inne ;) Mój faworyt to czarne na bogato, cudne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające... Czarne są piękne na wieczór. Te białe subtelne faktycznie piękne na ślub ale widziałabym je również do letnich romantycznych stylizacji, jest w nich taka szlachetna subtelność a jednocześnie dostojne piękno...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...