niedziela, 19 lipca 2015

Red Galaxy - Czerwona galaktyka - frywolitkowy naszyjnik inspirowany kosmosem

Okazały naszyjnik z frywolitki, koralików i decoupage'owego kaboszona - mroczne cudeńko iskrzące się czerwienią, fioletem i pomarańczem. Pracowałam nad nim ostatnio, dość długo, bo w przerwach między innymi pracami na zamówienie.
Pomysł zrodził mi się w głowie jako połączenie Romantycznego Wisiora oraz... pewnego wyzwania blogowego. Tym razem padło na blog "Pomorze craftuje". I co z tego, że Pomorze to dla mnie ten drugi koniec Polski... Pomysł opanował wyobraźnię, oczy zabłysły... trzeba było działać!




Bezczelnie wydrukowałam sobie inspirację zabawy i nakleiłam ją na drewienko. Zabezpieczony lakierem centralny kaboszon oprawiłam w koraliki, frywolitkę, koraliki i jeszcze trochę frywolitki ;-)

http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/06/zyj-kolorowo-13.html



http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/06/zyj-kolorowo-13.html

  Całość utrzymana w mrocznej tonacji, z błyskami w niezwykłych czerwonawych, fioletowych i pomarańczowych odcieniach. Koraliki Toho znów okazały się niezastąpione - uwielbiam ten nieograniczony wybór kolorów!

A na koniec pobawiłam się chwilkę w tworzenie kolażu na Polyvore - to taka moja nowa miłość.

Red Galaxy


16 komentarzy:

  1. piękny wisior choć jak dla ciut za duzy,
    w mniejszym wydaniu chciałabym mieć :D
    powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie nie liczę na jakieś powodzenie - wyzwania traktuję jako inspirację i możliwość pokazania swoich prac gdzieś poza swoim blogiem.
      O mniejszym wydaniu pomyślę - kto wie? Póki co szykuje się coś WIĘKSZEGO (widać na zdjęciu z dwoma kółeczkami - w wisiorku jest to mniejsze kółeczko...

      Usuń
  2. You are very talented and this is exquisite! I to will venture this way of mixing tatting with beautiful focal points!
    great post and love the pictures of display hugs from Carollyn!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wisior, a te połączenie obu technik (koralików i frywolitki) rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna nosiłam się z zamiarem łączenia różnych technik, wreszcie się za to zabrałam :-) Tym bardziej cieszy, że się podoba!

      Usuń
  4. Powodzenia w wyzwaniu - galaktyka niesamowicie przyciąga wzrok, a rozłożone poniżej koraliki wyglądają jak rozsypane gwiazdki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak kojarzą te iskierki - trochę jak ogon komety ;-)

      Usuń
  5. Cudo! Koniecznie muszę spróbować frywolitki, bo właśnie tego brakuję w moim projekcie. Podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Frywolitka jest cudna ;-) i warto się jej nauczyć! Ciekawa jestem co to za projekt, daj znać jak powstanie :-)

      Usuń
  6. Śliczny! Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba! To chyba mój ulubiony wisior jak dotąd :-)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...