sobota, 27 czerwca 2015

Naturalne testowanie

Od razu potwierdzam - tak, zapóźniona jestem. Nie zdążyłam na czas, nie zdążyłam po czasie... Oj..nooo...tak bywa. Zapuściłam sobie bloga, ale już wracam z mocnym postanowieniem poprawy ;-)

Tym razem pokażę Wam prace, które przygotowałam w ramach "Testowania z Szufladą"... tyle że się spóźniłam...

Tutaj można zobaczyć prezentację pięknych prac innych osób, które dostały koraliki do testów.

A ja przygotowałam dwie prace (hmm, trzy właściwie..) Naszyjnik frywolitkowy i dwa eko pierścionki.
Wszystkie wykonane z bawełnianego kordonka w bardzo naturalnym, beżowym kolorze, oraz testowanych koralików, chyba ze skorupy kokosa?


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/05/testuj-z-szuflada-3-wyniki-naboru.html

Jak Wam się podobają? Lubicie pierścionki z dużym oczkiem?

8 komentarzy:

  1. Fajne, nietypowe. Lubię pierścionki z dużym oczkiem. Komplet jest bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOO Aaahhh love this natural look!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie wyszło!!! Super pierścionki powstały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za piękne prace ! Zostały one dodane w poście dotyczącym testowania (http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/06/testuj-z-szuflada-3-prezentacja-prac.html), jest też banerek na bloga. Pozdrawiamy z Szuflady !

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym duzym oczkiem coś mi przypomniałaś :) Kiedyś lubiłam, ale nigdy nie miałam w takiej frywolitkowej oprawie. Bardzo pomysłowo poradziłaś sobie z tym trójkatem- zresztą ,cała biżuteria wyszła Ci bardzo ciekawie, naszyjnik jest bardzo interesujący.
    Jak zwykle spóźniona z komentarzem, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna biżuteria, na pewno taka niecodzienna i mega stylowa :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...