czwartek, 9 kwietnia 2015

Tatted lace edgings on skirt - Frywolitkowe wykończenia na spódnicy

Zapowiadana długa zielona spódnica z koronkami wciąż w trakcie pracy, ale już blisko końca.
Przygotowałam długi kawałek koronki w trójkąty (jeszcze za krótki) i dwa małe kawałki na próbę specjalnie do zdjęć. Ta szeroka wersja "W" to po prostu dorobiony drugi rządek do tych trójkątów.


Która wersja Wam się najbardziej podoba? Która góra, który dół? Poradźcie proszę, bo już sama nie wiem która wersja lepsza, i ile dorabiać koronek.
Dla wyjaśnienia - dolna część spódnicy ma taki odcięty pasek szerokości około 11cm, i mogę go przyszyć do górnej części i schować szew pod koronką, albo zostawić ażur.
    Na koniec pokażę Wam jak to wyglądało na początku: bałagan na podłodze ;-) Nawiasem mówiąc - krojenie po skosie jest bardzo ścinkotwórcze - dużo resztek zostaje i oczywiście już coś z nich wymyśliłam ;-)


Cała spódnicowa akcja wzięła się stąd, że postanowiłam coś przygotować na 13 zadanie wspólnej nauki frywolitki.W końcu sama wymyśliłam zadanie - nie wypada mi nic nie zrobić... Mam nadzieję, że dobrym przykładem zachęcę Was do działania!

17 komentarzy:

  1. Przykład bardzo mi odpowiada, chociaż za szycie to ja raczej się nie wezmę, ale ta frywolitka to jest to :-) Jak dla mnie to chyba bym wybrała wersję B, a mniej chętnie C. Ciekawa jestem efektu końcowego, bo na pewno będzie odlotowy. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za ukończenie pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koronkę można doszyć do gotowej spódnicy...

      Usuń
  2. Tyle metrów koronki to ja bym cała zimę supłała:) Mnie się najbardziej podoba kombinacja Z i góra i dół ale to pewnie rzecz gustu i upodobań odzieżowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombincję Z-Z czyli raczej Z-C o ile dobrze zrozumiałam - całą zimę bym supłała ;-) Ale przemyślę.....

      Usuń
  3. I like two different ones and X,A and Y,C. I really like the fabric too. and think it is too thick for W.
    hopefully the translation is good enough to understand :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think you're right! Fabric is too thic, that's why W version will be used next time in different color with different fabric ( here was only a little piece of green lace )

      Usuń
  4. I like W. It shows off your hard work the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like W too, but now I know - not this time!

      Usuń
  5. Ale wymyśliłaś :D
    Pięknie się zapowiada, a najbardziej podoba mi się kombinacja B, W i na końcu Z
    i taka ilość koronki to ja bym chyba dłłłłłłłłłlugo robiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogubiłam się, chyba źle poznaczyłam zdjęcia ;-) Ja też ją długo robiłam, właściwie jeszcze kończę! A potem będę długo przyszywać!

      Usuń
  6. B lub C, inspirująco też wygląda W.
    Wyglądać to będzie niesamowicie - jestem ciekawa, jak frywolitka spisze się na tej części garderoby. Podziwiam zacięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wykończenia wyglądają super:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne koroneczki i ciężki wybór, ale chyba bym wybrała opcje B. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie koroneczki przepiękne i robią wrażenie. Jak dla mnie to góra Z dół B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł. Bardzo efektowne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O rety, ależ to praco- i czasochłonne! Mnie najbardziej podoba się wersja z drugiego zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...