niedziela, 5 kwietnia 2015

Frywolitkowa serwetka serduszkowa - koniec! / Last row of heart tatted doily

Skończyłam serwetkę!
Cóż więcej dodać?
Ostatni rządek robi się szybciutko, za to na dwóch czółenkach. Pomarańczowym i czerwonym kolorem zaznaczyłam w którym miejscu trzeba odwrócić robótkę i pracować tym drugim czółenkiem.
Kiedy wszystkie 20serduszek jest już na miejscach, można zakończyć ten i poprzedni rządek.
Jak Wam się podoba cała serwetka? Supłacie? Macie w planach?

I finished my heart doily!
What schould I say?
Last row we make very quickly, but with two schuttles. I mark orange and red where we need turn the lace and work with second schuttle.
When we have all 20 hearts in place - we can finish this and the previous row.
And how do you like this doily? You make this?Or maybe you have it in the plans?



Na koniec seria zdjęć zimowo wiosennych. Nie wiadomo, które to święta ;-)




Chcę wiosny...I need a spring....

24 komentarze:

  1. Ja się przyznam, że mam w planach zacząć Toją serwetkę, bo bardzo mi się podoba. Muszę się tylko zmobilizować ;)
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za mobilizację! Pocieszające jest to, że nawet jak przerwiesz po pierwszym rządku, to będziesz już miała całkiem sporą serweteczkę ;-)

      Usuń
  2. Pięknie wygląda, może w tym roku się uda ją zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaplanujesz jeden rządek na miesiąc, to do końca roku zdążysz ;-) Z zapasem!

      Usuń
  3. Jest świetna i ma to, co najbardziej lubię w większych frywolitkach: oddycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddycha, czyli - ma duże dziury ? ;-) Tak wyszło - efekt supłania z głowy na żywioł.
      Mi się bardzo podoba jedna Twoja serwetka, na której pokazywałaś taki specjalny sposób przechodzenia z elementu do elementu - fascynują mnie takie szerokie wzory, póki co za nic nie mogę dojść jak ta twoja była zrobiona.

      Usuń
    2. Chodzi o to, że dziury nie są za małe, a w sam raz :) Moje - te żywiołowe - twory często są zbyt ścisłe. Muszę nad tym popracować.
      A która to moja serwetka jest taka technicznie interesująca? Może coś dopowiem i już będziesz wiedziałą?

      Usuń
    3. "Opowieść zimowa" - napisałam Ci w komentarzu pod odpowiednim wpisem :-) Mi się podobają ścisłe twory, pełne zawijasów i takie skomplikowane z wyglądu.

      Usuń
    4. :) A ja lubię te oddychające, a nie umiem ich wymyślać... Ale się przymierzam teraz do podejścia "naukowego" - zawezmę się i porobię sobie, w ramach pomocy naukowych, takie papierowe szablony z wykreślonymi centrycznie okręgami podzielonymi na 6-, 8-, 12-części. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
      Co nieco napisałam w odpowiedzi o stronach technicznych też. Jeśli jakimś cudem odnajdę jednak w moich zasobach wzór środkowego pięcioramiennego motywu, to podeślę.

      Usuń
  4. Really beautiful doily. I really like the row of hearts around the outside. On my list of things to do in the future.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's my favorite too - When I started this doily, I have in plan only first and last row, and nothing between ;-)

      Usuń
  5. This is wonderful love the last round and I too will give this doily a try but it may be months away for me, Hope you had a wonderful holiday!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny projekt :) Może uda mi się podejść do Twojego projektu w tym roku, jak tylko skończę serwetkę wg projektu Renulka no i jeszcze najpierw skończę mój projekt :)
    Motyw serduszkowy próbowałam wykorzystać do ubrania jaja wielkanocnego, ale zabrakło mi czasu - na przyszły rok będzie jak znalazł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, serduszko do jajka - nie pomyślałam, świetny pomysł!

      Usuń
  7. Piękna serwetka. Zazdroszczę cierpliwości, pozdrawiam Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, był moment zwątpienia, przy 4/5 rzędzie robionym po kilka razy... Ja podziwiam osoby robiące swetry na drutach - to dopiero trzeba mieć cierpliwość ;-)

      Usuń
  8. Oh My Goodness!! This has turned out to be AMAZING! Yes I will be finishing this one as per your diagram soon. I love it.
    Thank you so much for sharing.
    (Jenni in Australia)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się , że mogę tak sobie wędrować po zaległych postach i ogladać - serwetka wyszła przepieknie. Jest niesamowicie.. brakuje mi dobrego słowa - chyba "imponująca " będzie najbardziej właściwym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is amazing! I love the last two rounds especially. Yes, I want to tat this doily.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your heart pattern and it's gorgeous around the doily, I am like Grace I think I want to tat it too.
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna serwetka. Chyba w końcu ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...