środa, 8 kwietnia 2015

Bałtyk w kremie czyli koralikowy wisiorek

Dzisiejszy maleńki wisiorek powstał z kolejnego kamyczka z bałtyckiej plaży, pięknie oszlifowanego przez morskie fale, a pewnie wcześniej również przez nurt rzeki, z którą trafił z odległych gór do morza. Tym razem szaro - kremowy, czy raczej kremowo - szary, z ciepłymi, niemal żółtymi odcieniami. Dostał więc oplot z kremowych koralików w budyniowo - waniliowym odcieniu, z niewielkim dodatkiem hematytowo - szarych drobinek. I z przodu i z tyłu równie efektowny.



W przygotowaniu coś dłuuugiego - stąd długo trzeba na to czekać ;-) Zaczęłam w sobotę i supłam dalej...Ale mam nadzieję, że skończę na jutro. Kto zgadnie co przygotowuję? Może chociaż kolor zgadniecie? ;-)

12 komentarzy:

  1. Piękny ten kamień :) wybieram się pod koniec miesiąca nad morze i też może coś przywiozę ;) Pewnie coś turkusowego się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie turkusowe tym razem :-)
      A kamień to taki raczek kamyczek,prawie 3 cm razem z oplotem ;-)

      Usuń
  2. Interesujący wisior z nietypowym kamieniem:) Też z każdej wyprawy przywożę jakieś kamienie:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To weź ze mnie przykład i zacznij je oprawiać! Niech się przydają i dobrze noszą.

      Usuń
  3. Wisior wyszedł świetnie!!
    a co do zagadki to myślę ,że będzie coś frywolitkowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama powiedziałam, że supłam, więc cóż by to mogło być innego. Tylko co? ;-)

      Usuń
  4. Wisior cudowny. Dodatkowego uroku dodaje mu to, że bałtycki i taki naturalny. Śliczny :-) A co do nowej pracy, to skoro "coś dłuuugiego" i "supłam" to może np frywolitkowy pasek lub wstawka do dłuuuugiej sukni. Ale pewnie coś zupełnie innego :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś!!! Frywolitkowa wstawka do dłuuugiej... no spódnicy raczej, chociaż sukienka też mi chodzi po głowie i jeszcze nie wiadomo co z tego materiału powstanie, znaczy co się zmieści po rozłożeniu form ;-)
      Pozostaje jeszcze zgadywać kolor ;-)

      Usuń
  5. Śliczny kamień i pięknie oprawiony, chociaż kolorystyka raczej nie moja:) Kolor? - może fioletowy:) Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba oprawa tego kamienia, to w jakim kolorze dobrałaś koraliki - nic się nie gryzie, one tak ładnie go uzupełniają.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...