środa, 25 marca 2015

Złota kula - golden ball pendant

Lśniący, kulisty wisior w jasno-złotych, szampańskich odcieniach. Dwanaście fasetowanych kropelek połączonych ze sobą siateczką z koralików toho "Gold Lined" - bardzo przyjemny, nie bijący po oczach odcień złota.
Kula wyszła na tyle duża, że nadaje się na wisior długości "pępkowej" - dlatego dostał ozdobny skręcany sznureczek wyplatany z koralików. Taki długi naszyjnik ładnie wydłuża szyję, optycznie wysmukla sylwetkę tworząc głębokie V - czyli dwa prawie piony. Sam w sobie jest efektowny. Lubię bawić się nim, patrzeć, jak koraliki łapią światło. I jak widać na zdjęciach - pasuje do szarości :-)





Wisior postanowiłam zgłosić do wyzwania "Koraliki" na blogu Szuflada

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/03/otworz-szuflade-w-marcu.html
 
    Coś mi się ostatnio bardzo koralikowo zrobiło na blogu, ale ponieważ złamałam ostatnią igłę, to chyba będzie przerwa.
Przy okazji- czy możecie mi polecić igły których nie będę łamać w palcach, a które przechodzą przez najdrobniejsze koraliki toho15o? Będę bardzo wdzięczna za pomoc!

11 komentarzy:

  1. Dorotko cudną kulę zrobiłaś! bardzo delikatna i elegancka za razem, no i w mojej ulubionej długości:)
    co do igieł nie pomogę, mnie tez sie wszystkie wyłamały i czekam na nową dostawę
    powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam jeszcze dwie, hurrra! :-)

      Usuń
  2. Jest piękny. Szkoda, że nie można na zdjęciu w pełni pokazać jak odbija światło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny :-). Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :-) Proszę jeszcze o dodanie banerka z wyzwaniem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kula, mimo, że spora jest, to ma się wrażenie takiej lekkości i delikatności. Nie jestem złotolubna, ale przygarnęłabym z chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wisior jest lekki, bo fasetowane kropelki są akrylowe. W całości szklany byłby wręcz niebezpieczny ;-)

      Usuń
  5. śliczna:) złota ale nie przezłocona:) super:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wisior. Dziękujemy za udział w wyzwaniu szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny, mimo, że złoto nie nalezy do moich faworytów, to ma ogromny urok :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...