sobota, 21 marca 2015

4 and 5 row of heart doily - correct version

Kolejne rządki mojej serwetki wreszcie są gotowe. Długo to trwało, bo musiałam je sprawdzić - i tak naprawdę mam już zrobiony ostatni rządek i kawałek przedostatniego. Tak na odwrót ;-) Zobaczycie następnym razem, dlaczego.
Do zrobienia 4 rzędu potrzeba czółenka i nitki do kłębka, a w 5 rzędzie lepiej użyć dwóch czółenek ze wzgędu na małe kółeczka na co trzecim łuczku.



Next rows of my doily are ready! It take so many times, because I must check it - and in fact I have now ready all last 7 row and big part of 6 row. Next time you will see, why I make my doily out of order.
To make 4 row I used one shuttle and ball thread, in 5 row I need two schutles because of small rings on the edge.

4 komentarze:

  1. pięknie się zapowiada!
    mam jedną zaczęta, ale potem spróbuję zrobić Twoją :)
    miłego weekendu pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is very beautiful and I will keep this doily in mind for future tatting. I over did my tatting and have too many doilies started for now :)
    I love watching the progress:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś się skuszę, ale na razie ilość pracy mnie przerasta:) chociaż taka serweteczka to mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you, thank you! Super happy to try the new rows.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...