piątek, 20 marca 2015

25 par kolczyków - 25 earrings motif challenge - 1and 2

  Przeglądałam swoje zdjęcia prac i zauważyłam, że mam zadziwiająco mało wzorów kolczyków! Naszyjniki, wisiory, bransoletki - jest ich mnóstwo. A to przecież kolczyki noszę najczęściej, jak chyba większość kobiet.
  Postanowiłam coś z tym zrobić i zgłosiłam się do wyzwania. Nie byłam do końca pewna jak wygląda publikacja na tym wyzwaniowym blogu - w końcu frywolitki pokazuję dość często i nie wszystkie będą należały do wyzwania, ale cóż, zobaczymy. Zrobiłam sobie specjalny tag do tego wyzwania, żeby było łatwiej liczyć ile już mam nowych par kolczyków :-) i ułatwić odnalezienie tych właściwych wpisów.
   A oto moje drugie kolczyki do wyzwania (pierwsze opublikowane na blogu "25 Motive Challenge" to te warstwowe niebieskie - dopiszę im odpowiedni tag ;-)
     Ten wzór kolczyków powstał jako komplet do folkowych naszyjników z parzenicą. Drewniany motyw jest trochę mniejszy niż w naszyjniku - wygląda bardzo delikatnie!



  I look at my photos of tatted lace works and I notice that I have surprisingly little of earrings designs!  Necklaces, pendants, bracelets - a lot of them. But mostly I wear earrings, as I think most women.
  I decided to do something about it and I applied for the challenge. I'm not entirely sure about the publication on this challenge blog. I show posts about tatted lace quite often, and not all of them will be part of challenge. We will see.
I made special tag to make it easier to count how many I've got a new pair of earrings :-) and to find the right challenge posts.
   And here are my second challenge earring (here are first earrings published on the "25 Motive Challenge" blog - I will mark it with special tag)
      This earrings pattern was created as a set with folk necklace. Wooden "parzenica" motifs are smaller than that used in the necklace - they looks so delicate!


6 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...