wtorek, 24 lutego 2015

Cebulkowe kolczyki w zimowych kolorach

Wielowarstwowe rządki koralików we frywolitce już od dawna mi się podobały. Pierwszy raz trafiłam na takie na stronie tej utalentowanej twórczyni frywolitki TUTAJ, TU lub TU- i to z Nią właśnie kojarzą mi się tego typu koronki.
 Pewnie jeszcze długo bym nie spróbowała zrobić własnych, gdyby nie warstwowo-cebulkowy temat "Oswajanie frywolitki Zadanie nr11", organizowany tym razem na blogu Reni.
Dodatkowo wykorzystałam kolory z wyzwania zimowego w ArtPiaskownicy - bo czasem samemu ciężko się zdecydować, którą nitkę wybrać i które koraliki. Zdążyłam w ostatnim momencie, a miałam zaplanowane prawie od początku tego miesiąca... co za jakiś taki miesiąc..? Ech... Poprawię się;-)

Wzór-inspiracja z pierwszego linku został całkiem przerobiony, a właściwie robiłam go z pamięci, mgliście pamiętając, że był z czterema płatkami i cieniowany. Wyszło mi coś własnego. Niewielkie i delikatne kolczyki w błękicie, z dodatkiem brązów i kremu


Na koniec banerki - warstwowy i zimowy.

http://reanja1.blogspot.com/2015/02/11-zadanie-czyli-lutowe-osfajanie.htmlhttp://art-piaskownica.blogspot.com/2015/01/styczniowe-kolory.html

10 komentarzy:

  1. powiem szczerze, ze mnie zaskoczyłaś- pozytywnie oczywiście:)
    niby cebulka,lub łuczek na łuczku a wygląda zupełnie inaczej- śliczne kolczyki przygotowałaś
    Pozdrawiam cieplutko i czekam z niecierpliwością co jeszcze przygotujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kwiatowe cebukli na uszy;-D
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, I love the beads in the inside of the earrings, they are very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ;) taki troszkę jak gotyckie rozety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cebulka i z nitek, i z koralików do tego w pięknych kolorach.
    A ja dumam i dumam co z tych cebulek zrobić i jak tak dalej pójdzie to luty mi się skończy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely earrings, I like the way your. Dads are in the middle
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the earrings - beads within beads ! The colours you have chosen are elegant :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...