piątek, 27 lutego 2015

Bałtyk dla Niej i dla Niego

A tak naprawdę to chyba oba dla mnie ;-) Tytuł wziął mi się z tematu wyzwania w Szufladzie, a że zadane kolorki są perfekcyjne dla mnie, więc bez podziału na męskie i damskie zrobiłam sobie dwa wisiorki. Wykorzystałam dwa kamienie z Bałtyckiej plaży. Ciemnoszary "Titanium" i ciemnoszaro - bordowy, czy jak się ostatnio nazywa ten kolor - "Marsala", chociaż dla mnie po wieki pozostanie kolorem "Mauve" od czasów pewnej szminki której koloru już nigdy później nie udało mi się kupić.
Oba kamyki oprawiłam w koraliki Toho. Do wyzwania zgłaszam szary bo mi się bardziej podoba ;-)







Jeszcze banerek:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-nr-2-dla-niej-dla-niego.html

Przy okazji - bo mi się luty coś za szybko kończy, chciałam Wam jeszcze pokazać wisiorek, który zrobiłam w ramach "11 zadania z oswajania frywolitki" - onion rings w wersji ślimakowej z multikolorowej nitki.


9 komentarzy:

  1. powiem szczerze że nie spodziewałam sie, że ten frywolitkowy wisiorek będzie tak fajnie wyglądał:)
    Powodzenia w wyzwaniu, bo kamienie w otoczce z koralików wyglądają bajecznie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na frywolitkową cebulkę:) świetnie wygląda:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wisiory! Zgodnie z regulaminem można zgłosić tylko jedną pracę. Proszę o dokonanie wyboru (wystarczy zaznaczyć to w tekście posta). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że intensywnie pracujesz nad projektami. Tworzysz ciekawe kolekcje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Your beading is so pretty with the cabachon! I love it but I'm not up for trying it. I could try one of those pretty onion ring pendants, though. Nice work, thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...