środa, 21 stycznia 2015

Nowe miejsce

Witajcie!
Dziwnie tu jeszcze, pusto.
Przez ostatnie sześć lat przyzwyczaiłam się, że blog był i czekał, aż się nim zajmę. A tu nagle okazuje się, że tak jakby bloga nie ma. Jest puste miejsce, które muszę zapełnić, żeby zaczęło żyć.
Nowy początek.
Myślę, że przyszła pora na zmiany. Dojrzewały we mnie, ale ostatecznym impulsem stało się nagłe zwolnienie się mojego upragnionego adresu strony. Stało się. Przeniosłam się z dziś na jutro, nagle, gwałtownie, spontanicznie. A spontaniczność nie leży właściwie w mojej naturze, więc tym bardziej wszystko wskazuje na to, że na zmiany był już najwyższy czas.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się tutaj tak, jak podobało Wam się na moim starym blogu. A może - kto wie - bardziej? Będę się starać ;-)

Zaczynam od przeniesienia tutaj dla porządku mojego trwającego serduszkowego wyzwania. I zabieram się za nowe serduszka, żeby było Wam co pokazywać ;-)

4 komentarze:

  1. Wiem jak to jest, gdy chce się tworzyć pod ulubioną nazwą a tu okazuje się, że ktoś już na niej bawi i włąściwie ją marnuje niż z niej korzysta. Ja już kliknęłam w obserwatorów twojego bloga i trzymam kciuki za rozbudowę. Praca od nowa jest czymś ryzykownym, trzymam jednak kciuki aby ci się udało. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nieoczekiwaną przyjemnością jest poznawanie moich wiernych czytelników :-) Wiadomo kto zagląda, a nie tylko kliknął i zapomniał ;-) Witaj na nowym miejscu!

      Usuń
  2. Ja także dołączam do obserwatorów, link przy banerku już zamieniłam ;) Mimo, że zaglądam do Ciebie od niedawna (od wyzwania serduszkowego) to jest mi tu bardzo miło i na pewno zostanę na długo! ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...