wtorek, 27 stycznia 2015

More of hearts - więcej serduszek!

   Hello! Time to more hearts!
First hearts are really small and of course tatted :-)
I made this heart studs, because a long time I wanted to do some earrings of this type. I used an "onion rings" because I can hide an metal endings of studs behind them, without any glue. Of course it's heart motive - because of my own heart challenge - If you want, you can join :-)
By the way - I think I have not as much earrings patterns as I want. I need to do something about it :-)
   Witajcie! Czas na więcej serc!
Pierwsze serduszka są malutkie i oczywiście frywolitkowe :-)
Zrobiłam te serduszkowe sztyfty, bo już od dawna miałam ochotę zrobić jakieś kolczyki tego typu. Użyłam podwójnego kółeczka, które znam jako "onion rings" Kółeczko na cebulkę :-) Dzięki niemu mogłam schować metalowe końcówki sztyftów, bez przyklejania ich od spodu. Oczywiście serduszka zrobiłam z okazji swojego wyzwania - zapraszam chętnych do dołączenia!
Przy okazji - mam wrażenie, że mam za mało wzorów na kolczyki frywolitkowe. Muszę coś z tym zrobić :-)




   Second heart is beadwork pendant. I decide to make it because of another challenge I found. I used yellow heart of some stone (probably imitation of stone), much of gray and a little bit of black and white toho beads. I haven't any pattern for this - it's total experiment. Either succeed or fail. And I think it's success :-)
On my Facebook page I show my first, not so great version in progress. It will be used for another project.
   Drugie serce to koralikowy wisior. Zdecydowałam się go zrobić z powodu kolejnego wyzwania jakie znalazłam. Użyłam żółtego serca z jakiegoś kamienia (kolejny produkt kamieniopodobny) sporo szarych koralików toho silverlined gray i odrobiny czarnych i białych koralików.
Nie miałam żadnego wzoru, to był totalny eksperyment. Znacie to powiedzenie? "Są dwa uda. Albo się uda albo się nie uda." Myślę, że tym razem się udało :-) Zresztą na stronie FB pokazywałam w trakcie pracy tą wersję która się nie udała (ale nada się do czegoś innego, uff)




Jeszcze banerek wyzwania w Diabelskim Młynie :-)

http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2015/01/wyzwanie-kolorystyczne-mru.html

9 komentarzy:

  1. Te kolczyki są takie cudowne i urocze <3 nosiłabym je ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malutkie frywolitkowe kolczyki są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, I love those little earnings you did a great job and this covers the post perfectly I so am going to try this :) You are very talented and creative glad I view your blog ! And still am working on a heart pattern for your site.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolczyki i piękny wisiorek:) Fajnie, że ma taki wyrazisty kolor:)
    Pozdrawiam
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  5. Te drobiażdżki są urocze, za żółtym nie przepadam, ale w takim wydaniu jak najbardziej może być:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny naszyjnik ;) pięknie wygląda ;) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pozazdrościć talentu!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM!

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe serduszka wkrętki śliczne ,ale żółty kamyk mnie zachwycił piękni słoneczny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. żółte cacko, fajnie wygląda takie połączenie kolorystyczne :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...