sobota, 31 stycznia 2015

Coś niebieskiego - Something blue

Bardzo lubię niebieski kolor. Wszystkie odcienie niebieskiego: od granatowego, aż po morskie, trochę zielonkawe turkusy. Pasują mi, szczególnie te "dziwne" odcienie, złamane szarością, pudrowe, niejednoznaczne. Co prawda mając wybór, wolę te bardziej turkusowe odcienie, ale generalnie niebieski jest moim kolorem.
Lata temu, kiedy zakładałam mój drugi blog z zamiarem szycia większej ilości rzeczy na siebie - nadałam mu nazwę "Niebieska Kamea" i taki też ma adres. Potem zmieniałam mu nazwę, ale ostatnio wróciłam do pierwotnej wersji. Może dlatego, że wreszcie zrealizowałam swoje małe marzenie i dorwałam w swoje ręce niebieską kameę. Moja, dla mnie i nikomu nie oddam :-) Myślę, że powinna się znaleźć na tamtym, bardziej prywatnym blogu, ale w końcu to tutaj piszę o biżuterii i koronkach. A ten naszyjnik jest właśnie koronkowy.
Właściwie z koronki zrobiłam mu tylko dłuugie zawieszenie. Krótkie naszyjniki niestety nie są dla mnie, za to takie długie V wyszczupla i wydłuża szyję.


Sama kamea jest w granatowo - perłowych odcieniach, z białą główką (naprawdę, żebyście widzieli moje zdjęcia przed obróbką, całe niebieskie były i ani śladu perłowego...chyba taka pogoda ;-) - trzeba mieć na co zwalić jak się zdjęć nie umie robić )
Dlatego koronkę zrobiłam też z granatowej nitki. Nawet kilka szklanych koralików mi się udało dobrać w odpowiednim kolorze. Teraz do naszyjnika będę kompletować resztę garderoby. I wcale nie żartuję. Tak wyszło z tym moim szyciem na siebie ;-)
  Pewnie się zastanawiacie, na jakie tym razem wyzwanie zrobiłam ten naszyjnik? ;-) I macie rację. "Cykliczne kolorki" u Danutki na miesiąc styczeń to wszelkie odcienie niebieskiego. Zdążyłam tuż przed końcem miesiąca :-) W lutym postaram się być szybsza!Ciekawe, jaki będzie kolejny kolor?
Jeszcze banerek wyzwania.

danutka38.blogspot.com/2015/01/cykliczne-kolorki-u-danutki-styczen.html

52 komentarze:

  1. Wygląda pięknie! Idealnie dobrałaś koraliki do kamei. Też lubię wszelkie odcienie niebieskości i granatu, więc wyobrażam sobie jak taki naszyjnik będzie przyciągać uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta kamea, na misternie wykonanej frywolitce. Nic tylko nosić i prezentować wszem i wobec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, podoba mi się:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności :) Sama bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kamea pełna wdzięku i uroku:) Świetnie wykonana, idealnie dobrana kolorystyka .
    Mam nadzięję, że bedziemy się wspólnie bawić w lutym:) Już "lada moment";) przekonamy się jaki tam kolorek na nas czeka...
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancka biżuteria. Bardzo ładny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny naszyjnik, nie mogę wyjść z podziwu dla Twojej precyzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna , pomysłowa praca ... cudowna biżuteria . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie się prezentuje ta twoja biżuteria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kamea,gustowna i idealna na wieczorne wyjście ,ale i nie tylko.
    Super,że bawisz się z nami i mam nadzieję ,że odwiedzasz też inne kolorystki ,poznajesz nowe blogi i czasem zostawiasz miłe słówko,bo jakoś Cię nie widuję .Także czasem warto zerknąć do regulaminu i się dostować do jego wszystkich punktów
    Baw się dobrze ,jeszcze chwila i pojawi się nowy kolorek .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do regulaminu się stosuję, tylko powoli to idzie, bo dopiero zaczęłam ;-) Jutro dokończę zaglądanie na wszystkie 110 blogów. To jest wciągające - ciekawa jestem na co jeszcze natrafię. Póki co utwierdzam się w przekonaniu, że czas się nauczyć wikliny.. ;-)

      Usuń
  11. śliczny naszyjnik! pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny naszyjnik długi łańcuszek pasuje do niej idealnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Taki delikatny, elegancki, bardzo romantyczny... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny :) Super koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancki i oryginalny naszyjnik :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga brunlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja. Ja uwielbiam niebieski, a tutaj jest on w różnych odsłonach. Podoba mi się też kompozycja całości. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciesze się , że dołączyłaś do zabwy w kolorki i powiększyłaś grono Artystek Kolorystek . Mam nadzieję , że i w lutym będziesz się z nami bawić.
    Przepiekny ten naszyjnik !!!
    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta koroneczka idealnie pasuje do kamei,pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny i bardzo gustowny medalion. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Biżuterii nigdy dość, a tym bardziej takiej pięknej!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie zgrane odcienie wszystkich elementów. I na szyi na pewno wygląda wyjątkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię taką biżuterię a Twoja jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczności, jak ja CI zazdroszczę takiego talentu, też bym wtedy sobie takie cuda robiła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Subtelny i elegancki, kolorki idealnie dobrane, jednym słowem wspaniałaosci

    OdpowiedzUsuń
  25. elegancka dama :-)
    choć to bardzo specyficzna biżuteria, jak dla mnie mocno wymagajaca

    OdpowiedzUsuń
  26. Elegancko i z klasą, a do tego niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny i bardzo elegancki wisior. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze! Cieszę się, że naszyjnik się spodobał! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. też bym nie oddała!!!! przecudna jest

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny naszyjnik zrobiłaś!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna kamea w połączeniu z frywolitką:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne połączenie frywolitki z kameą. Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie udało mi się dotrzeć w styczniu - nagle zrobilo się nas tak dużoooo ;-)))
    Piękna camea...kiedyś miałam podobną broszkę ale wtedy byłam zbyt smarkata aby docenic jej piękno ;-)))
    Pytalas o sesję z mojego banerka...
    To nie ja robiłam zdjęcie... to ja jestem na zdjęciu ;-)))
    Jeśli myślisz o takiej sesji napisz do mnie na hesseth@o2.pl Może znam w Twojej okolicy fotografa, który pomoże spełnić Twoje marzenie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna Kamea:) A koronkowy łańcuszek jeszcze dodaje jej uroku:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny kolor ma ta kamea! A frywolitkowa koronka jako nośnik to świetny pomysł, dodaje naszyjnikowi lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak pięknie to wszystko razem zestawiłaś - kameę, frywolitki i koraliki - udało Ci się stworzyć coś pięknego. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  37. piękny naszyjnik a kamea bardzo ładnie do niego pasuje :) super

    OdpowiedzUsuń
  38. naszyjnik przyprawił mnie o taki zachwyt że
    zbieram szczękę z podłogi

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam kamee, choć jakoś nigdy ich nie użyłam w swoich pracach :) ma w sobie coś magicznego ten naszyjnik...tak misterna robota warta była tego powalającego efektu :) pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...