piątek, 23 stycznia 2015

3rd row of doily - 3 rządek serwetki

Piątek. Tak jak obiecałam, przygotowałam dla Was na ten piątek kolejny rządek frywolitkowej serwetki. Tym razem odrobinę szerszy i bardziej pracochłonny niż poprzedni, ale myślę, że dacie radę w jeden tydzień.
Użyłam jednego czółenka i nitki do kłębka.
 As I promised, I prepared for you on this Friday the next row of tatted doily. This time it is a little wider and more laborious, but I think you can do this in one week ;-)
I used one shuttle and ball thread.


Z powodu przeprowadzki postanowiłam ułatwić nowym osobom życie i wstawić tutaj dla przypomnienia wzory poprzednich rzędów.
Because of a relocation - I decide to put here previous rows patterns - just for new visitors.



Happy tatting! :-) Miłego supłania :-)

15 komentarzy:

  1. Super :) chciałam się nauczyć frywolitki i pytam jakie jest najlepsze czółenko na początek i czy znasz może jakieś filmiki gdzie jest dobrze pokazane jak zacząć :) będę wdzięczna i już dodaję nowy adres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście używam takich czółenek:
      http://wloczka-sklep.pl/czolenka-do-frywolitek/372-czolenko-dziewiarskie--4002276117464.html
      http://wloczka-sklep.pl/czolenka-do-frywolitek/701-czolenko-dziewiarskie--9317385169576.html
      W tym drugim czym prędzej spiłowałam dzioba,bo mnie dziobał w rękę. Niektórzy używają dzioba do poprawiania pikotek, prucia itp, ale mi bardziej przeszkadzał niż pomagał.
      Co do filmików - uczyłam się dawno temu jak jeszcze nie miałam internetu, więc nie mam żadnych filmików instruktażowych. Przykro mi ale tu nie pomogę... Wpisz w Youtube tatted, albo tatting

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  2. How beautiful I will have to put making this doily on my list!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, już nie mogłam się doczekać kolejnego rzędu! Jeszcze tylko kilka godzin biegania za dziećmi i można będzie chwycić za czółenko... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na efekty! Pokaż jak będzie gotowa, bardzo bym chciała zobaczyć!

      Usuń
  4. Piękna serweta!! Już się nie mogę doczekać ciągu dalszego :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zrobiłaś ten rządek? Ekspresowe tempo ;-)

      Usuń
  5. Thank you. It is much easier for it to be in one place. I am looking forward to tatting this one!

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała kiedyś też tak posupełkować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Finished!!! Love this doily. Thank you for sharing it.

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie analizuje tego schematu, raczej w życiu nie zrobię serwetki... ale popodziwiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Is this a tatt along that anybody can join in? I would live to join please - beautiful design. Thank you.

    OdpowiedzUsuń
  10. Is this a tatt along that anybody can join in? I would live to join please - beautiful design. Thank you.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...